תותבת על 4 שתלים All On 4

ALL ON 4

שיטת ALL ON 4 – תותבת על 4 שתלים 

בעיות בחלל הפה אינן דבר נדיר. בין אם מדובר על שיניים רקובות, סדוקות, שבורות או חסרות.

All On 4 הינה שיטת הטיפול הכי טובה שטרם שמעתם עליה.

החיוך ואנחנו

מזה שנים אומרים שהחיוך הוא הכוח של בני האדם. ייתכן אומנם שטענה זו אינה תקפה כלפי כלל בני האדם, אולם ניתן להבין את העיקרון העומד מאחורי הטענה האמורה, שכן מדובר על אחד האיברים הבולטים ביותר בפנים. אלו אשר מבינים את הביטוי האמור בצורה החזקה ביותר הם אלו אשר מרגישים שהשיניים שלהם הן נקודת התורפה שלהם. פגמים אסתטיים בשן או היעדרה לחלוטין יכול להשפיע על מראהו השלם של אדם, ומשכך, להוריד את ביטחונו לקרשים. אז מהם הטיפולים העומדים בעבור אלו?

טיפולי השלמת שיניים

לשם טיפול בבעיית השיניים החסרות יש מספר אפשרויות. ראשית, עומדת אפשרות השתלת השיניים. כמו כן, ישנה אפשרות השלמת השיניים, אשר נועדה לאנשים עם שיניים חלקיות. אולם, אנו נתמקד היום בטיפול All On 4.

איך מטפלים בשיניים בשיטה ALL on 4?

כפי שעולה משמה, שיטת ALL on 4 היא שיטה לטיפול בשיניים, אשר מבוססת על התקנת ארבעה שתלים בחלל הפה. אולם, השיטה שונה משיטות אחרות, בהן במקרים בהם יש מחסור בעצם יש לבצע השתלות עצם או הרמות סינוס, שיטה זו מאפשרת השתלה ללא כל הליך מקדים. בשיטה המדוברת, בשונה מהשתלת שיניים קלאסית, בה כל שן מקובעת על עצם הלסת, במקרה זה מדובר על התקנת מערכת שיניים שלמה, המאפשרת שיקום של מספר שיניים במקביל. משכך, טיפול זה נועד עבור אלו שזקוקים לטיפול מקיף, מבלי לשבור את הכיס. אז מהם היתרונות של השיטה המדוברת? אורך הטיפול ותקופת ההחלמה כאמור לעיל, השתלות השיניים הקלאסיות מאופיינות בזמן טיפול ארוך, במיוחד במצבים בהם נמצא חוסר בעצם אליו יש להשתיל את השתל החדש, לצד זמן החלמה והתאוששות מלאה גבוהה למדי. בניגוד לאלו, ביצוע טיפול תותבות על 4 שתלים מעניק הן טיפול מהיר ויעיל, זאת לאור העובדה שמדובר על טיפול שמתחיל ונגמר באותו היום, וכן תקופת ההתאוששות המלאה, במרבית המקרים, לא חוצה את רף שבוע הימים.

המחיר – כי מהר יותר זה לא בהכרח יקר יותר

עצם העובדה שמדובר על הליך מהיר לא הופכת את הפרוצדורה ליקרה יותר. הסיבה העיקרית, שבגינה הטיפול המדובר אינו יקר באופן משמעותי, הוא הזמן שלוקח לרופא המטפל לסיים את הטיפול. בין אם בוחנים את משך הטיפולים המקדימים שצוינו לעיל, דוגמת הרמת סינוסים, ובין אם מדובר על משך ההשתלה עצמה, מדובר על טיפול מהיר יותר עבור שני הצדדים, מה שמאפשר טיפול במחיר שאינו מופרז. במיוחד עבורכם – מטופלים עם חרדות רבים סובלים מחששות מביקור אצל רופא השיניים. בעוד במקרה של ילדים גז צחוק מצליח לעשות את העבודה, כאשר מדובר על אנשים בוגרים רמת הלחץ עולה עוד במועד קביעת הביקור, ונמשך עד לשיקום השן באופן מלא. לעניין אלו, מתגלה שיטת All on 4 -תותבת על 4 שתלים כאידאלית, מסיבה פשוטה אחת. סיבה זו היא העובדה שניתן לראות את תוצאות הטיפול באופן מידי, זאת בניגוד לשיטות טיפול אחרות, אשר בהן גם לאחר הטיפול המטופל לא מודע למצב השן באופן מלא.

All On 4 v. All On 6 – מה ההבדל?

לצד טיפול תותבת 4 שתלים, ישנו טיפול מקביל, המתייחס לטיפול תותבת על 6 שתלים. אולם, על אף הדמיון בדרכי הטיפול, ישנם מספר הבדלים בין הפרקטיקות השונות. ראשית, מספר השתלים שונה בין שני המקרים, כפי שעולה משמם. לצד עובדה זו, ולאורה, מוברגים השתלים החדשים בצורה שונה. בעוד במקרה של ארבעת השתלים בשיטה הראשונה, שניים יוברגו בצורה מוטה ושניים יוברגו בצורה ישרה, בצורת הטיפול השנייה, קרי, All On 6, יוברגו 4 שתלים בצורה ישירה, בעוד השניים שנותרו יוברגו בצורה ישירה. השיטה עבורכם? – בואו נברר כפי שראינו, ככל שחלל הפה שלכם צריך לעבור טיפול מאסיבי, אין ספק ששיטת הטיפול היעילה ביותר היא All On 4, או במקרים חריגים, All On 6. לצד העובדה שטיפול זה מאפשר טיפול מקיף בכלל חלל הפה, הוא אורך יום אחד בלבד, מאפשר חיסכון משמעותי (לעומת אפיקי טיפול אחרים) ואף מציג תוצאות מידיות. ככל שהינכם צריכים טיפול, פנו אלינו בטלפון, ואנו נקבע לכם מועד בדיקה, כך שנוכל להתאים עבורכם את הטיפול האיכותי והיעיל ביותר עבורכם, באופן אישי.

שיטת טיפול תותבת על 4 שתלים במרפאה

תותבת על 4 שתלים ALL ON 4 הינו שם שרופא שיניים מפורטוגל, דר' פאולו מאלו, נתן לשיטה שהוא המציא לשיקום לסת שלמה בעזרת 4 שתלים דנטאליים בלבד. הוא בנה את השיטה על בסיס מחקר קליני של ה-30 שנים האחרונות המגלה לנו שלוש עקרונות של רפואת שיניים נתמכת שתלים.

תהליך השתלת שיניים הינו פרדיקטיבי: אמינות השתלים מגיע ל 90% הצלחה, כישלונות בהשתלה אינן תוצאה מכישלון השתל עצמו אלה של העצם סביב השתל-אנחנו זקוקים יותר עצם בריאה סביב השתלים מאשר למספר שתלים בתוך העצם, שיקום מיידי על השתלים לא פוגע באיכות ההשתלה, אלה ההפך הוא נכון-שיקום זמני בנוי כהלכה למעשה משפר את ההשתלה על ידי גירוים פיזיולוגים חיוניים לריפוי.

המון רופאי שיניים מבקרים את השיטה- רובם מתחושת בטן וללא התייחסות למדע שמאחורי הרעיון. האמת המדעית הינה ששיקום שיניים תקין בנוי לא על 4 שתלים אלה על 3 שתלים בלבד-בתנאי שפיזור השתלים וכוחות הלעיסה הינם 100% מדויקים!!!

במרפאת השיניים של דר' הולדר היינו בין החלוצים בארץ בשיטת ה- ALL ON 4 (תותבות על 4 שתלים). בעזרת השיטה אנו נותנים מענה למטופלים עם כמויות מוגבלות של עצם בלסתות ושלא מעוניינים להיכנס לתהליכים מורכבים, מכאיבים ויקרים של ניתוחים להשתלת עצם או הרמת סינוס.

מעוניינים בפרטים אודות תותבת על 4 שתלים?

צרו קשר עם מרפאת שיניים ד"ר הולדר

ד"ר הולדר – רופא שיניים ברעננה המתמחה במגוון תחומים כולל טיפול שיניים, טיפולי שורש, השתלות שיניים, הלבנת שיניים, תותבות על שתלים, פרוצדורות שחזור ועוד. בקליניקה שלנו ברעננה תוכלו לקבל טיפול מקצועי, שיניים יפות ובריאות בעזרת צוות מיומן וטכנולוגיה מתקדמת תוך מתן שירות אישי, שירותי ואדיב. קבעו תור עוד היום במרפאת שיניים מרכז גירון רעננה.