ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים

נגן וידאו

אם אתם מבקשים לחייך חיוך חופשי ומאיר, בפה מלא בשיניים לבנות ונאות, אנו מזמינים אתכם לטיפול באחת השיטות המודרניות של רפואת שיניים אסתטית:

• ציפוי שיניים בחומרים פלסטיים ייעודיים המכונים שרף, או בחרסינה
• סגירת רווחים בין השיניים באמצעות חומר פלסטי או חרסינה
• הלבנת שיניים בעזרת משחה מלבינה

כיום, לא רק לאנשים שנולדו עם גנטיקה משובחת יכולות להיות שיניים יפות. חיוך יפה הוא דבר שבשגרה, ולכולם יכול להיות אותו. אנשים רוצים חיוך לבן וצחור, שיניים ישרות וחיוך קורן. הדרך הטובה ביותר להגיע לחיוך המושלם כיום היא ציפוי חרסינה לשיניים, שיגרום לחיוך שלכם לגרוף מחמאות.

 

שיניים לבנות וצחורות – רק ציפוי חרסינה לשיניים

בתחום השיניים כיום יש מספר פתרונות לשיניים מצהיבות – משחות שיניים מיוחדות, הלבנת שיניים ועוד. אך, אלו פתרונות זמניים שלא עובדים על כולם. בעזרת ציפוי חרסינה לשיניים, שיניכם יראו לבנות תמיד, ללא כל טיפולים הכרוכים במשחות שניים והלבנת שיניים חודשית.

 

מה הסיבה לצבע השיניים?

שינוי צבע השיניים יכול לקרות מסיבות רבות – שתיית קפה מרובה (בגלל הקפאין שבתכו), או עישון סיגריות (בגלל הניקוטין שבהן). בנוסף, זה יכול להיות גם מסיבות תורשתיות. לכן, אם תרצו להמשיך בהרגלכם הישנים, או שאינכם שולטים על הגנטיקה שלכם, ציפוי חרסינה לשיניים הוא פתרון מעולה

כיצד מתבצע הליך הדבקת ציפוי החרסינה לשיניים?

בשלב הראשון יש להשחיז את כלל השיניים. אל דאגה! הדבר א אמור להחליש את השיניים או להזיק להן. בשלב השני, הרופא מדביק למטופל שכבה זמנים של ציפוי לשיניים. זוהי לא שכבה שתישאר. בשלב השלישי, המטופל חוזר אל הרופא והוא מדביק לו בעזרת מכשיר מיוחד את ציפוי החרסינה לשיניים.

ניתן לאכול כרגיל לאחר הדבקת ציפוי החרסינה לשיניים. עם זאת, לעיתים הרופא ייתן הנחיות מיוחדות ויש להקשיב להן בקפידה.

תיקון פגמים קטנים

כשיש שן אחת שנשברה או גדלה עקום, ניתן להדביק עליה את ציפוי החרסינה לשיניים הצורה שתשווה לה מראה ישר. הדבר בא לפתור בעיה קטנה ולא בעיות גדולות.

מדוע ציפוי החרסינה לשיניים לא פותר בעיות גדולות?

כשהשיניים כולן גדלו בצורה שאינה ישרה, לא ניתן לשים ציפוי חרסינה לשיניים והפתרון היחיד הוא יישור שיניים. ציפוי החרסינה לשיניים פותר פגמים קטנים ולא בעיות מהותיות. הטיפול נועד לבעיות אסטטיות ובמידה וצריך לבצע טיפולים רפואיים יותר (לדוגמה טיפול שורש) עליהם להתבצע טרם הדבקת הציפוי חרסינה לשיניים.

כמה זמן מחזיק ציפוי השיניים?

ציפוי השיניים עמיד ביותר. הציפוי יכול להחזיק 15 שנה. זאת משום שציפוי השיניים עשוי מחומרים חזקים מאד המודבקים על שיניים בריאות שלא נפגמו לצורך הטיפול. החלפת השיניים נובעת מהשיניים עצמן ולא מהציפוי. לדוגמה:  במקרה של דלקות חניכיים, או התפתחות של עששת, יהיה עליכם להחליף את ציפוי החרסינה לשיניכם.

 

מהם היתרונות של ציפוי החרסינה לשיניים?

היתרונות ברורים – הטיפול משפר פלאים את מראה השיניים, מעלה את הביטחון העצמי לאנשים שלא אוהבים את חיוכם ובגלל זה חוששים לחייך. בנוסף הטיפול יכול למנוע עששת, והוא מייצר שיניים חזקות, ולכן עמיד לאורך זמן. בנוסף כפי שאמרנו, הטיפול משפר את צבע השיניים, ומסתיר שיניים עקומות.

מהם החסרונות של ציפוי החרסינה לשיניים?

הטיפול יקר, ולכן מתאים לאנשים שבאמת רוצים אותו. בנוסף, הטיפול דורש מקצועיות רבה ולכן עליכם ללכת לרופא מומחה, ולראות האם הוא מקצועי בתחומו. עליכם לראות שאצל הרופא נמצאים הכלים המתאימים לטיפול ושהוא ביצע טיפולים כאלו בעבר.

אצל ד”ר הולנדר – רופא שיניים ברעננה מומלץ לעשות טיפול זה. למרפאה ניסיון רב בתחום וכמובן שיש לה את הכלים המתאימים. המקצועיות במרפאה היא הדבר החשוב ביותר, וכמובן שגם ההקשבה ללקוח. לכן, אם אתם רוצים שעל שיניכם יהיה ציפוי חרסינה לשיניים, אנו ממליצים לכם לא להתפשר על מקצועיות ולבוא למרפאתנו!

המקרה של ק.
ק., די.ג’יי. ידוע במקומותינו, סירב במשך שנים רבות להופיע בטלוויזיה, והעדיף לתקלט ברדיו בלבד – וכל זאת רק בגלל השיניים… המראה הבלתי אסתטי שלהן לא איפשר לו לחייך בנוחות ובפה מלא מעל המרקע.
ק. הציג את בעייתו בפני ד”ר הולדר, וקיבל פתרון איכותי: ציפוי נאה, אמנותי כמעט, שהעניק לו שיניים לבנות וחיוך זוהר. היום ק. מרבה להופיע גם בטלוויזיה, מלהיב את קהל אוהדיו, ואיש מהם אינו מנחש מדוע זה לקח לו כל כך הרבה זמן…

כמו כן, בעזרת ציפוי חרסינה לשיניים אפשר לבצע שינוים קלים בצורת השיניים במצבים כמו:

  • שיניים לא מיושרות (יישור שיניים מתון ע”י ציפוי שיניים)
  • תיקון שברים בכותרת השן בעזרת ציפוי שיניים
  • שחזור של אבדן חומר שן בשל שחיקה בעזרת ציפוי שיניים
  • כיסוי והגנת השן ע”י ציפוי שיניים במקרים של אבדן זגוגית בשל ארוזיה (נזק מחומצה)
    בעזרת ציפוי שיניים ניתן לתקן ליקויי צורה של השן, שיניים קטנות מדי, חוסר פרופורציה ומשולשים שחורים בין השיניים.
    יש אנשים שהשיניים הקדמיות שלהם עברו שחיקה, והשיניים נותנים מראה של זקנה. ציפוי חרסינה לשיניים מהווה בשביל אנשים אלה חזרה למראה צעיר. יש גם אנשים שמיקום השיניים נותן מראה מעוות. ציפוי חרסינה לשיניים יכולה לשפר את המראה במקרים אלה.
    אנשים הסובלים מנסיגת חניכיים מפתחים משולשים שחורים בין השיניים. ציפוי חרסינה לשיניים אלה יכול לעזור לקבל מראה אסתטי יותר.
    ציפוי חרסינה לשיניים גם פותר את הבעיה האסתטית הנובעת מחוסר אחידות בצורת, צבע או סימטריה של שיניים, גם במקרים של שיניים חלשות כתוצאה משחיקה, ציפוי חרסינה לשיניים מהווה פתרון לבעיה.
    שיניים כהות לא תמיד קולטות בצורה טובה הלבנת שיניים. במקרים אלה, ציפוי חרסינה לשיניים ייתן לשיניים את הצבע הרצוי.
    ציפוי חרסינה לשיניים נחשב כפרוצדורה שמרנית יותר מכתר מלא. ברוב המקרים ניתן לבצע ציפוי חרסינה לשיניים  בעזרת השחזה מינימלית של השיניים. לעומת זאת, במיוחד במקרים של כתמים בשיניים קדמיות, קיום של עששת או סתימות בשיניים אלה, ההשחזה הנדרשת יכולה להיות יותר רחבה.

ישנן שתי דרכים עיקריות לבצע ציפוי שיניים. אפשר לעשות ציפויים קרמיים (חרסינה) או ציפויים מחומרים מורכבים (כפומפוזית)

ציפויי שיניים מורכבים מתבצעים במרפאת השיניים ומהווים פתרון  מהיר לבעיות המתוארות למאלה. הם עשויים מחומרים לשחזור שיניים, הן בצורת גילוף/פיסול או בעזרת צדפות בצורת שיניים. הציפויים בשיטה זו הינם יפים וניתנים לתיקונים במקרה של שברים. הם דורשים תחזוקה קפדנית ולפעמים החלפה בשל שינוים בצבעם.

ציפויים קרמיים דורשים בנייה חיצונית של הציפוי של כל שן בנפרד. במרפאת השיניים של ד’ר הולדר, אחרי עיצוב של התוצאה הרצויה, אנחנו מבצעי מדידות ממוחשבות לבניית הציפויים, הן במערכת ה-CEREC לבניית חרסינה שבמרפאתנו או שולחים לביצוע חיצוני במעבדת שיניים יוקרה למטופלים הדורשים אומנות על בטיפול

רוצים לדעת עוד? תתקשרו אלינו בטלפון 09-7722014 או בדוא”ל info@holderdent.com ונשמח לעזור לכם!