השתלת שיניים ביום אחד ללא כאב

השתלת שיניים ברעננה ללא כאב

במרפאת שיניים ברעננה של ד"ר הולדר נהנים מהשתלת שיניים ללא כאב, בזכות טכנולוגיה מתקדמת בתחום רפואת השיניים אנו מבצעים השתלת שיניים ביום אחד וללא כאב. מרפאת השיניים של ד"ר הולדר הינה המרפאה שתסיר לכם את החרדות ותגרום לכם להרגיש בנוח לפני כל פרוצדורה שאתם צריכים לעבור. 

השתלת שיניים

החיוך שלנו יקבע במקרים רבים את הרושם הראשוני שאנשים שנפגוש יקבלו עלינו. חיוך אסתטי משדר בריאות, שמחת חיים ופתיחות. שיניים בריאות הנן תנאי לחיוך מושלם ולרושם ראשוני חיובי, לכן הקפידו על היגיינת פה מסודרת ועל ביקורים תכופים אצל רופא השיניים. 

טיפולי שיניים רגילים כוללים לרוב כתרים, סתימות וכל מה שדרוש לבריאות הפציינט במרפאה.

אולם, ישנם טיפולי שיניים שנועדו למטרה אסתטית ומטרתם שיפור המראה הכללי של השיניים. כמובן שישנם עוד מקרים בהם הפציינט יצטרך לעבור טיפול השתלת שיניים, אך לרוב גם מטרת המקרים האלו יהיו גם משיקולים אסתטיים.

טיפולי שיניים אסתטיים כוללים בין השאר הלבנת שיניים, ציפוי שיניים, כתרים לשיניים וכמובן, השתלת שיניים.

השתלת שיניים למטרות אסתטיות

ההתקנה של שן מלאכותית, כולל הן את השתל אשר יחליף את שורש השן והן את הכתר המותקן על גבי השתל. 

השתלות שיניים נערכות גם מתוך צורך רפואי ובריאותי, וגם למטרות אסתטיות. בנוסף, במקרה של שיניים פגומות, איבוד שן עקב ריקבון ונפילה, לאחר עקירה כירורגית, או לאחר חבלות או תאונות שבהן חלק ממערכת השיניים נפגעה, ועוד.

ביצוע השתלת שיניים למטרה אסתטית תאפשר לפציינט ליהנות ממערכת שיניים בריאה ויפה אשר נראית טבעית מאוד.

בשנים קודמות, נהוג היה להתאים לפציינט שיניים תותבות, אך כיום זהו פתרון פחות מקובל שכן השתלות שיניים מציעות את הפתרון המיטבי הקבוע והעמיד לטווח ארוך הרבה יותר.

השתלות שיניים למטרות אסתטיות נועדו להשלים את מבנה השיניים בפה, במקרים של שן בודדת חסרה וגם במקרים של סדרת שיניים חסרות. שן חסרה פוגמת משמעותית במראה הפה והפנים של האדם.

השתלות שיניים בהרדמה מלאה

במידה ואתם שוקלים לעבור הליך השתלת שניים, תוכלו להתייעץ עם הרופא האם לעבור את תהליך ההשתלה בהרדמה מקומית, או לעבור את ההשתלה בהרדמה מלאה, או בטשטוש ( סדציה ). 

ישנם אלמנטים שונים שיכולים להשפיע על בחירת שיטת ההרדמה של המטופל, לדוגמא – מצבו הבריאותי של המטופל, רמת החרדה שלו מטיפולי שיניים, מורכבות ההשתלה ועוד.

כלומר, ככל שמדובר בהשתלת שיניים מורכבת יותר שתכלול גם תהליכים כירורגיים בלסת ובחניכיים, ככל הנראה הנטייה תהיה לבחור בהשתלת שיניים בהרדמה מלאה או תחת טשטוש, וזאת כמובן בהנחה שהמטופל נמצא כשיר לעבור הרדמה מלאה.

השתלת שיניים ביום אחד

טכנולוגיות ופיתוחים חדשים בתחום השתלות השיניים, מאפשרות שימוש בשיטות חדשות ומתקדמות להשגת תוצאות מדהימות במינימום כאב וסיכונים.

בין השיטות שהפכו לאופציה המועדפת על מטופלים – השתלת שיניים ביום אחד, וזאת הודות ליתרונות הרבים של השיטה.

בעבר, תהליך השתלת השיניים היה כרוך במספר מפגשים עד לסיום כל תהליך השיקום. כיום, ניתן לעבור השתלות שיניים ביום אחד. פרוצדורה שכזו מתאימה הן להשתלות שיניים שנועדו למטרה בריאותית והן להשתלות שיניים למטרה אסתטית.

את ההליך מבצעים במפגש טיפולי אחד בלבד, שמתחיל בעקירה וממשיך להרכבת השן, כך שכבר באותו היום המטופל יוצא מהמרפאה עם חיוך מושלם. לאחר כחודש, יחזור המטופל לקבל את הכתר הקבוע.

אנשים אשר סובלים מחרדה בטיפולי שיניים, מוצאים כי האפשרות לבצע את כל תהליך השתלת השיניים ביום אחד בלבד, עוזרת להם להתמודד עם הפחד. מכיוון שהיא מקצרת משמעותית את הטיפול. כלומר, אי הנוחות הכרוכה בטיפולים דנטלים מצטמקת, מכיוון שאינם צריכים לעבור סדרת טיפולים.

השתלת שיניים ביום אחד, תהווה פיתרון אופטימאלי גם עבור אנשים אשר זקוקים לה עקב טראומה. לדוגמא, אם אדם איבד שן או סדרת שיניים עקב חבלה, כמו תאונה, מעבר לפן האסתטי – חלל הפה עלול להיות מאוד חשוף לזיהומים שונים, וזהו סיכון שהשתלת שיניים ביום אחד שוללת במידה די רבה, הודות לטיפול המהיר.

ביצוע השתלת שיניים ביום אחד באופן נכון ומקצועי, משמעה גם תקופת החלמה קצרה וקלה הרבה יותר.

השתלות שיניים לחולי סוכרת

אובדן שיניים הוא תהליך מורכב אשר יכול להתרחש עקב חבלות, הזנחה ומומים מולדים.

בעבר, הפתרון של שיניים תותבות היה די מקובל, אך כיום ניתן ליהנות משן קבועה ואסתטית בזכות הליך השתלות השיניים.

אם בעבר השתלות שיניים הצריכו מספר רב של מפגשים עד לסיום התהליך, הרי שכיום ניתן לבצע השתלות שיניים ביום אחד, בהרדמה מלאה או טשטוש. 

בהשתלות שיניים ביום אחד, רופא השיניים יבצע הליך עקירה, ולאחר מכן יחדיר את השתל ללסת המטופל, ורק לאחר מכן ילביש את הכתר על גבי השתל.

השתלת שיניים ביום אחד הינו פתרון מצוין שמתאים לחולי הסוכרת, בשל רגישותם לכל התערבות רפואית והסכנה שבירידת רמת הגלוקוז בדם במהלך כל הטיפול.

בנוסף, אם המטופל נוטל תרופות נוספות מכיוון שהוא סובל ממחלות רקע – כמו מחלות לב לדוגמא, עליו להפסיק לטול מדללי דם מספר ימים לפני הטיפול, וליטול אנטיביוטיקה לפני כל טיפול, כל מנת למנוע זיהומים. לכן, ביצוע השתלות שיניים לחולי סוכרת כשהטיפול מרוכז ליום אחד מתאים הרבה יותר.

השתלת שיניים ממוחשבת

כמו בכל הליך כירורגי, קיימת סכנה בהליכי השתלות שיניים לחול סוכרת. לרוב הסכנות יהיו בהיווצרות זיהומים ודימומים בפצעים פתוחים, שכן חולי סוכרת סובלים ממערכת חיסונים מוחלשת.

השתלת שינים ממוחשבת תאפשר ביצוע השתלת שינים ללא חתך נרחב בחניכיים. עובדה זו תוריד משמעותית את הסיכונים לדימומים והתפתחות זיהומים, ותאפשר ביצוע ההשתלה ביום אחד, והחלמה ושיקום מהירים הרבה יותר.

לסיכום

ד"ר הולדר – רופא שיניים ברעננה המתמחה במגוון תחומים כולל טיפול שיניים, טיפולי שורש, השתלות שיניים, הלבנת שיניים, פרוצדורות שחזור ועוד. בקליניקה שלנו ברעננה תוכלו לקבל טיפול מקצועי, שיניים יפות ובריאות בעזרת צוות מיומן וטכנולוגיה מתקדמת תוך מתן שירות אישי, שירותי ואדיב. קבעו תור עוד היום במרפאת שיניים מרכז גירון רעננה.

למידע נוסף וקביעת תור- 09-772-2014