שיניים תותבות מחיר

שיניים תותבות מחיר

שיניים תותבות מתגלות כאחד מהפתרונות היעילים והוותיקים שיש לרפואת השיניים להציע. אז מהם הטיפולים האפשריים, וכיצד נקבע המחיר? שיניים תותבות מחיר – מוזמנים לקרוא.

מבוא

חלל הפה והשיניים הם אחד האיברים החשובים ביותר לכל אדם. מעבר לערך האסתטי שיש לאלו, שכן החיוך הוא אחד הדברים הראשונים אשר נבחנים במבט חטוף, לחלל הפה יש ערך מוסף, והוא הזנת הגוף במזון ונוזלים לשם קיומו. לא פעם מגיע מצב בו יש כשל, אסתטי או תפקודי בחלל הפה, ובמקרים אלו, אנו פונים לעולם רפואת השיניים. עולם רפואת השיניים כולל מגוון רחב של טיפולים ופתרונות. טיפולי שורש, השתלות שיניים ואף שיטות חדשניות כמו All On 4 מתגלות כיעילות למדי, ומעניקות חיוך שלם ומושלם לכל מטופל. אולם, לצד כל אלו עולה שיטה אחת, אשר מתגלה כעקבית, היציבה והוותיקה ביותר, היא שימוש בשיניים תותבות.

שיניים תותבות – מבוא

השימוש הראשון המתועד בשיניים תותבות מגיע עוד במאה ה – 7 לפני הספירה. אולם, שיניים תותבות מודרניות עשויות פורצלן, כפי שאנו מכירים אותן, יוצרו לראשונה בשנת 1770. הסיבה העיקרית שאלו שרדו לאורך שנים רבות, הן הסיבות הרבות לשימוש בהן לצד מגוון הסוגים הקיים בשוק, המאפשר מענה לצרכים של מגוון רחב של מטופלים. הבעיות עליהן נותנות התותבות פתרון בין אם מדובר על זיהומים ודלקות בחלל הפה, לצד עששת וריקבון שיניים או אף נפילת שיניים בשל חולשה, תזונה לקויה או פגמים גנטיים, השיניים התותבות עונות על מספר כשלים עיקריים בחלל הפה. ראשית, ומעל לכל, שימוש בשיניים תותבות נועד לשם החזרת יכולת הלעיסה, אך לא רק. שימוש בשיניים תותבות משפר את האסתטיקה של חלל הפה בעבור אלו שחיוכם חסר שיניים. בנוסף, פעמים רבות שימוש בשיניים תותבות מסייע בהגייה תקינה וייצוב הדיבור, בעיקר בנוגע לעיצורים מסוימים, שכן השיניים מסייעות לעניין זה. שני פרמטרים אלו, לצד היתרונות האמורים, מסייעים גם לדימוי האישי ומעודדים את תחושת הביטחון העצמי.

שיניים תותבות מחיר – הפרמטרים הרלוונטיים

כפי שעולה מהפסקאות לעיל, שיניים תותבות הן בעלות מנעד פתרונות רחב, וכפי שנראה בהמשך, ניתנות לשימוש במגוון רחב של אפשרויות. האפשרות אשר תיבחר מבין אלו, כפי שניתן להניח, תביא לשינוי במחיר אותו תשלמו, כך שמומלץ לקרוא את המשך המאמר בקפידה.

תותבות נשלפות

תותבות נשלפות, כנובע משמן, הן שיניים תותבות אשר ניתנות לשליפה מחלל הפה בכל רגע נתון. במילים אחרות, מדובר על פלטה של שיניים, אשר מתיישבת על החניכיים, ונועדו להשיב תפקוד ומראה אסתטי, כפי שצוין לעיל. לשיטה זו מספר יתרונות עיקריים. ראשית, בכל הנוגע לאספקט האסתטי, אלו מעניקות פתרון אידאלי. התותבות מותאמות לפיו של כל מטופל, כך שמובילות למראה פנים צעיר יותר. מעבר לכך, תקופת ההכנה של תותבות אלו יחסית מהירה, ומשכך, תוכלו לסיים את הטיפול בפרק זמן די מהיר.

תותבות קבועות

כפי שניתן להבין, גם במקרה זה תותבות קבועות הן בדיוק מה שהן נשמעות – תותבות שמקובעות לחלל הפה. משכך, השיקום האמור יהיה רלוונטי בעיקר במקרים בהם יש פגמים בשיניים או חוסר משמעותי. על פי רוב, במקרים אלו יתקבעו התותבות לחלל הפה בעזרת אחד מבין הבאים, שתלים דנטליים או השיניים הטבעיות של המטופל. נציין כי על אף שמדובר בפתרון קבוע ויציב, הוא יקר יותר. הליך התאמת הפלטה, תקופת הטיפול ופרמטרים נוספים מביאים לעלייה במחיר. אולם, מדובר על תותבות שאינן נתיקות, ומשכך, מהוות שיניים אינטגרליות ולא ארעיות, ולכן, יכולות להתאים לאנשים רבים.

צריכים שיניים תותבות? – פנו לד"ר הולדר רופא שיניים ברעננה

ככל שהגעתם למצב בו אתם זקוקים לשיניים תותבות, אל תעברו זאת לבד. פנו אלינו, ואנו נדאג שתקבלו את הטיפול המקצועי והאיכותי ביותר, תוך התחשבות בכלל הפרמטרים הייחודיים עבורכם, לשם הימנעות מתשלום מחיר מופרז.