הדרך-לחיוך-מושלם/מאמרים

הדרך לחייוך המושלם

הדבר הכי יפה בעולם הוא אדם שמחייך אלינו. ומה יותר יפה מחיוך מושלם? כיום, לא צריך לזכות בגנטיקה מושלמת כדי להגיע לחיוך המושלם ויש דרכים רבים לזכות בו. בדיוק בשביל זה איגדנו בשבילכם את סודות רפואת השיניים האסתטית שיגרמו לשיניכם ולחיוך שלכם להיראות מדהים ולגרוף אינספור מחמאות.

שיניים שאינן לבנות

יש סיבות רבות לכך שהשיניים לא נשארות לבנות. אחת מהן היא הצהבת שיניים שנגרמת מחומרים שונים כמו ניקוטין או קפאין. לכן אנשים שמעשנים הרבה, או שותים קפה בתדירות גבוהה לעיתים יסבלו משיניים צהובות.

אך לא רק, הדבר כמובן תלוי גם בצחצוח השיניים ובבעיות גנטיות שלא ניתן לפתור. אך, ניתן בהחלט לפתור את בעיית הצהבת השיניים או הכתמת השיניים

פתרון ביתי – צחצוח שיניים הולם

בצחצוח השיניים יש להשקיע ולא לחפף. בחרו מברשת שיניים עם זיפים ארוכים. כך תוכלו להוציא את שאריות המזון מפיכם מבלי בעיה. אל תדלגו על טקס צחצוח השיניים ובצעו אותו לפחות פעמיים ביום.

הדבר לא רק ילבין את שיניכם אלא גם יכול למנוע מחלות חמורות בשיניים ולכן זה הדבר הבסיסי ביותר שעליכם לבצע בשגרה.

הכי פשוט – הלבנת שיניים

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר כיום הוא הלבנת שיניים. הטיפול זמין מאד, מניב תוצאות טובות ועוזר לפתור את בעיית הצהבת השיניים הנפוצה ואת בעיית הכתמת השיניים. כמובן שנמכרים כיום מוצרים ברשתות הפארם שיכולים לעזור לכם בהלבנת השיניים אך טיפולים אלו בלבד, מבלי טיפול אצל רופא כנראה לא יספקו אתכם ויובילו להלבנת השיניים עליה חלמתם.

למה הלבנת שיניים אצל רופא מומלצת?

לרופא מספר יתרונות והראשי שביניהם הוא העוצמה של הלבנת השיניים. הרופא יכול להוביל לצבע מספק יותר שלא תצליחו להגיע אליו בבית. בנוסף, הרופא יכול להתאים את גוון השיניים לגוון צבע עורכם וכך ליצור מראה טבעי שלא יראה מגוחך.

שיניים עקומות

לרוב האנשים את גנטיקה מושלמת והם נולדים עם שיניים עקומות. איזה כיף שכיום לא צריך להישאר איתן וניתן לפתור בעיה זו בקלות. חיוך ישר חשוב מבחינה אסתטית אך כמובן שחיוך ישר גם פותח דלתות חשובות בחיים ועוזר להגיע למקומות אליהם אנו שואפים. לדוגמה – חיוך בראיון עבודה יכול לשוות לנו מראה של אדם נינוח, ולגרום למראיינים לאהוב אותנו

יישור שיניים

אם רוב השיניים בפינו עקומות ניתן לבצע יישור שיניים. הטיפול לא זול, אך הוא יכול להחזיק לכל החיים במידה ונשמור עליו כמו שצריך. נהוג לבצע את הטיפול לבני נוער, אך כיום גם מבוגרים עושים טיפול זה. הטיפול יכול לערוך בין חצי שנה ל4 שנים אבל אל ייאוש! הוא שווה לגמרי את ההמתנה.

ציפויי שיניים

ציפוי חרסינה לשיניים פותר את שתי הבעיות: גם את בעיית השיניים הצהובות או המוכתמות גם את בעיית השיניים העקומות. נהוג להדביק ציפוי שיניים מחרסינה. הציפוי חזק, נשמר לאורך זמן ויוצר מראה של שיניים בריאות ואסתטיות. ציפוי השיניים מחזיק זמן רב יותר מהלבנת השיניים.

עם זאת, ציפוי השיניים פותר בעיות נקודתיות של שיניים עקומות ולכן במידה וכל שיני הפה עקומות, יש לבחור ביישור שיניים.

במרפאה של ד"ר הולדר – מרפאת שיניים ברעננה, מתמחים ברפואת שיניים אסתטית. כדי להתחיל את הדרך לחיוך המושלם עליכם לפנות לעזרה מקצועית. במרפאה שמים במקום הראשון את המקצועיות והיחס האישי. לכל אחד מתאים טיפול שונה כדי להגיע לחיוך המושלם, אבל כולם יכולים, ואנחנו נדאג לכך שלא תעברו את הדרך אליו לבד!