ד"ר נורברטו סגל

עליי:

ד"ר יצחק הולדר הוסמך כרופא שיניים בשנת 1981, על ידי האוניברסיטה המרכזית בוונצואלה. ב-1984 הוענק לו תואר שני בפריודונטיה על ידי אוניברסיטת מישיגן בארה"ב, ומאז הוא עוסק ברפואת שיניים פרטית. בשנת 2000 עלה ד"ר הולדר לישראל עם משפחתו, ופתח מרפאה פרטית ברעננה, שפועלת בהצלחה עד היום.

לד"ר הולדר יש ידע נרחב ביותר, והוא מתמחה בתחומים מגוונים של רפואת שיניים – מרפואת שיניים משמרת, דרך השתלות שיניים ושיקום הפה ועד לרפואת שיניים אסתטית. הוא מקפיד להתעדכן כל העת בטכנולוגיות המתקדמות ובידע הרפואי הנוגעים לעיסוקו, ולא פעם הוא אף משמש כחלוץ של שיטות טיפול חדשניות. כך, בין השאר, יישם ד"ר הולדר את טכנולוגיית השתלות השיניים כבר בראשיתה, בשנת 1986, וב-2003 היה בין חלוצי השתלות השיניים הממוחשבות בישראל. בנוסף הוא לימד ומלמד קשת של נושאים – ביניהם רפואת חניכיים, הפרעות לעיסה, השתלות שיניים ותקשורת רפואית – במוסדות אקדמיים בישראל, בארה"ב ובוונצואלה.

ד"ר הולדר מאמין ברפואת שיניים טוטלית, ונותן פתרונות כוללים לכל הבעיות בחלל הפה. בזכות הידע הרב וארגז הכלים הרחב שלו הוא יודע לאבחן בדייקנות מצבים רפואיים מורכבים, ולהציע פתרונות יצירתיים, המותאמים באופן ממוקד למטופל ולבעיותיו. המלצותיו הטיפוליות מתייחסות תמיד באופן ענייני למצבו המטופל, מבלי להמעיט או להעצים את חומרת הבעיה. הוא מטפל בסבלנות רבה, מקדיש לכל מטופל את הזמן הדרוש ומעניק לו תשומת לב אישית, ודואג לצמצם למינימום את אי הנוחות הכרוכה בטיפול. והמטופלים יודעים להעריך זאת!

המקרה של ג. ג., אישה כבת 40, הגיעה אל ד"ר הולדר ממרפאה אחרת. "אמרו לי שאני זקוקה לשמונה שתלים, ואני רוצה שאתה תבצע את העבודה," היא אמרה. ד"ר הולדר בחן את מצבה, ולאחר בדיקה מקיפה הודיע לה: "את זקוקה לארבעה שתלים בלבד." וכך היה. ד"ר הולדר הצליח להציל כמה משיניה של ג., שרופאים אחרים כבר ויתרו עליהן, וביצע במומחיות את ההשתלות הנחוצות. היום ג. מרוצה ומחייכת – בזכות העבודה המקצועית המצוינת, וגם בגלל החיסכון המשמעותי בכסף...

חינוך:

Year Degree Institute
1981 רופא שיניים אוניברסיטת ונצואלה
1984 תואר שני בפריודונטיה אוניברסיטת מישיגן בארה"ב